הקלטת שיר קאבר נפוצה מאוד בקרב הקלטות לכל סוג של אירוע וכן בהקלטות שירים של זמרים מתחילים, כדי להקליט שיר קאבר נכנסים לאולפן ההקלטות המקצועי של "אולפני לי-רון" ויוצאים עם שיר קאבר באיכות סאונד גבוהה ואם תרצו גם עם קליפ לשיר קאבר.

הקלטת שיר קאבר – מה צריך לדעת?

מי מקליט שיר קאבר ולמה זה מתאים? איך בוחרים שיר קאבר? כמה יכולים להקליט באולפן הקלטות? ואיך מקליטים שיר קאבר בצורה הטובה ביותר?

לא צריך לדעת לשיר בשביל להקליט שיר קאבר לכל אירוע

הקלטת שיר קאבר באולפן הקלטות מקצועי הפכה למבוקשת, נגישה לכל דורש ובמחיר נוח לכל כיס ואפשר גם לעשות שיר בהזמנה מראש ללא מאמץ.

אחת הסיבות להפיכת הקלטת שיר קאבר למבוקשת כל כך היא הקלטת שיר קאבר לאירוע: יום הולדת, הקלטת שיר קאבר לחתונה או מסיבות רווקות/רווקים, הקלטת שיר לעובד/מנהל לעבודה, שיר ליום נישואין/יום האהבה, הקלטת שיר לסבא וסבתא ועוד.

שיר קאבר הוא מתנה מפתיעה לנשים וגברים ומתאפשרת בקלות ב"אולפני לי-רון" המומחים בהקלטות שירי קאבר.
הקלטת שיר קאבר מבוצעת באולפן הקלטות המאובזר בציוד הקלטה באיכות גבוהה, בידוד אקוסטי איכותי וכן לאורך כל ההקלטה ילווה אתכם מפיק מוזיקלי עתיר ניסיון בתחום.

ניתן לבצע הקלטת יחיד, זוג ועד הקלטת שיר קאבר קבוצתית.

זמרים מתחילים מקליטים שיר קאבר באולפן הקלטות מקצועי

על אף העובדה שלא צריך להיות זמרים כדי להקליט שיר קאבר, גם זמרים מתחילים יבחרו להקליט שיר קאבר באולפן הקלטות מקצועי. לזמרים מתחילים רבים אין שירים מקוריים משלהם וכדי להתקדם ולבנות את עצמם, השיטה הטובה ביותר היא לבחור שירי קאבר הממצים את היכולות הווקאליות ומאפשרים בסיס טוב לבניית קריירה מוזיקלית.

לאחר שהקלטתם שירי קאבר מוצלחים, תוכלו לסלול את הדרך הטובה ביותר לשיר מקורי משלכם ותשפרו את סיכויי ההצלחה שלכם לבניית קריירה מוזיקלית מצליחה.

איך לבחור שיר קאבר?

אם אתם מקליטים שיר בהפתעה לאירוע, היכנסו ליוטיוב והכינו רשימת שירים שיתאימו לאדם לו אתם מקדישים את השיר, מתוך הרשימה בחרו את השיר המועדף ביותר, תוכלו להתייעץ עם "אולפני לי-רון" לגבי בחירת השיר.
למרות שמרבית המקליטים שיר לאירוע אינם זמרים כלל, מומלץ לבחור שירים שאינם קשים לשירה כדי לאפשר לכם לשיר בכיף וללא סיבוכים מיותרים.

אם אתם מעוניינים לשנות את מילות השיר, מומלץ שלא לשנות יותר מדי מילים וכן את השינוי צריך להיות בהתאם ללחן המקורי של השיר.

במידה ואתם זמרים המעוניינים להקליט שיר קאבר אחד או יותר לצורך בניית הקריירה שלכם בצורה הטובה ביותר, מומלץ לבחור מספר שירים להקלטה לצורך גיבוש חומרים מקצועיים ראשוניים אותם תוכלו לקדם.

בשונה מהקלטת שיר לאירוע, בהקלטת שיר קאבר לזמרים מומלץ שלא לשנות את מילות השיר המקוריות ואת הגיוון המיוחד בשיר לספק באמצעות היכולות הווקאליות שלכם.

"אולפני לי-רון": אולפן הקלטות שמומחה בשירי קאבר

לאחר שבחרתם שיר להקלטה, קבעו עם "אולפני לי-רון"  יום ושעת הקלטה, ציינו כמה אנשים מגיעים ואם אתם מעוניינים גם בקליפ.

יום ההקלטה הוא יום נטול לחצים ומתרכז כולו בהנאה, היום מתחיל בהיכרות עם מפיק מוזיקלי אישי המומחה בהקלטות שירי קאבר כבר שנים רבות.

המפיק המוזיקלי ימצה את הפוטנציאל המוזיקלי הקיים בכולכם (גם אם אתם לא יודעים לשיר), אל תחששו לזייף – המפיק יעצור מתי שצריך ויכוון אתכם לחזרה על נקודות מסוימות בשיר לתוצאה הטובה ביותר.

המילים לשיר ימתינו לכם בזמן ההקלטה, במידה ושיניתם את מילות השיר תוכלו להביא את המילים על דף מודפס או לשלוח אל האולפן ואנו נדאג להציב את המילים מולכם.

בסיום ההקלטה המפיק יבצע עריכת סאונד מקצועית בתוכנות עריכה מתקדמות, לשיפור הקול המוקלט והתוצאה הסופית.
אם הקלטתם שיר במתנה ואתם מעוניינים להפוך אותו לקליפ לאירוע או קליפ לזמר מתחיל, כל מה שתצטרכו לעשות הוא לתאם קליפ לשיר במועד שיחתכם עם משרדי "אולפני לי-רון".

השיר שהקלטתם ישולב בקליפ בעריכה מקצועית, אותו תוכלו לשתף עם חברים או לעלות לרשתות החברתיות.

הסרטון באדיבות: Buy Post

קרדיט צילום: pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *