עקיבא, אחד היוצרים הבולטים של העת האחרונה, מתקרב עוד יותר לאלבומו השני "אל תעזבי ידיים". עקיבא תורג'מן הוא מוזיקאי יוצר כמעט בן 30, נשוי ואב לשלוש.
חי ביפו, במקור ממשפחה מוזיקלית מדימונה, בנו של ראש ישיבת דימונה הרב דוד תורג'מן, חלק ממשפחה של אחד עשר נפשות ובהחלט מרגישים זאת ביצירה שלו.

עקיבא תורג'מן: "האהבה שאני מתפלל עליה, היא כזו שמחבקת את כל החלקים שבחיים"

האביב מגיע עם מילים של נחמה: "בוא אליי קרוב ותנחם אותי, תן עוד לי עוד סימן שיהיה טוב ותקבל אותי…"

את שירו האחרון שחרר אך לפני מספר שבועות "רק עוד רגע". והוא זוכה להשמעות רבות בתקשורת הישראלית לגווניה. קודם לכן התבלט עם "אל תעזבי ידיים" ו"פשוטים". כמעט המנונים עם מיליוני השמעות בסה"כ. כעת, רגע לפני חזרת עולם התרבות לפעילות הוא מספק שיר מרגש "אתה הולך איתי". בלדה מסתלסלת עם קליפ שצובט בלב יפהפה שצולם בדרום. המקום בו נולד וגדל עקיבא. שצילם והפיק יעקב אסרף ו"סולם יעקב".

המילים והלחן שכתבו עקיבא. אבי אוחיון. נתן גושן ומתן דרור. יחד עם קולו העדין והמיוחד של עקיבא, מספקים חוויית האזנה שנוגעת בנפש ומנחת את הלב. שכך כך זקוק לזה כעת.

"האהבה שאני מתפלל עליה, היא כזו שמחבקת את כל החלקים שבחיים", אומר עקיבא, "אהבה, ששמחה ברגע הזה ולא מפחדת מהקמטים שהזמן עוד יביא. כזו שמסתכלת לאתגרים בלבן של העיניים שמרגישים בה בית, כזו שמביאה נחמה אמיתית".

עם פתיחת עולם התרבות, הופיע עקיבא ברביעי (24/03) בזאפה הרצליה, ובחוה"מ פסח בזאפה ירושלים.

לשמיעת השיר הרשמי ביו טיוב לחץ כאן

עקיבא תורג'מן
צילום: pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *