קרדיט תמונה FREEPIK

בשוק המקומי והבינלאומי מוצע מגוון רחב ומתקדם של רמקולים אלחוטיים לבית, המגיעים בחלקם מיצרניות מוכרות ורציניות. יחד עם זאת, הבחירה מביניהם ברמקול המתאים לצרכיכם ולביתכם אינה מובנת מאליה וכדאי לקחת בחשבון מספר פרמטרים מרכזיים. בשורות הבאות נביא סקירה של כמה קריטריונים שיעזרו לכם בבחירה של רמקול אלחוטי לבית.

הסאונד של הרמקול

עולם הסאונד מתחדש ומתפתח כל הזמן ולכן כיום ניתן למצוא גם רמקול אלחוטי המגיע לאיכות סאונד מעולה, שאינה מביישת רמקולים חוטיים. יחד עם זאת, כמובן שיש לשים לב לאיכות הסאונד של הרמקול והיא למעשה הפרמטר החשוב ביותר. כאשר מדברים על איכות הכוונה היא ליכולתו של הרמקול להעביר תדרים נמוכים בצורה מדויקת בלי עיוותים גם בווליום גבוה. מלבד זאת כדאי לבדוק שהרמקול מתאים להעדפות אישיות שלכם, למשל העדפה לבאסים עוצמתיים, ושיש לו רמקולים עם EQ המאפשרים להתאים באופן אישי צלילי טרבל ובס.

למה עוד כדאי לשים לב

בחירה נכונה של רמקול אלחוטי לבית תיקח בחשבון גם את המיקום שלו, למשל אם אתם מתכוונים להציב אותו בחדר השינה, במטבח, בסלון, על מדפים וכדומה. הדבר ישפיע במידה רבה על המידות של הרמקול האלחוטי. בנוסף לכך חשוב להבין האם הרמקול מיועד להיות רמקול משני לחדר רחצה, רמקול מרכזי עבור מערכת קולנוע ביתית ומערכת סאונד,או  רמקול שילווה אתכם גם מחוץ לבית בטיולים.

בבית כדאי לתת עדיפות לרמקולים שמתוכננים עם אפשרות מובנית לתלייה, אך במידה והרמקול אמור ללוות אתכם החוצה שימו לב למשקל שלו ולכך שאפשר לשאת אותו בצורה נוחה, שהינו עמיד בפני טלטלות ושיש לו אפשרות להפעלה עם סוללות נטענות עם כמה שפחות טעינה וכמה שיותר זמן עבודה.

מעבר לכך, שימו  שלרמקול יש חיבור 3.5 שאיתו אפשר להתחבר למחשבים ולמכשירים נוספים גם בלי בלוטוס, ואם אתם מתכוונים לקיים איתו שיחות שימו לב שיש בו מיקרופון מובנה באיכות טובה. עוד יש לשים לב שהרמקול מגיע עם חיבור HDMI לטלוויזיה ושיש לו מערכת טובה לשליטה והפעלה שמאפשרת לכם למשל להעביר שיר, לצפות בתצוגה של שירים, לנגן ולעצור את המוזיקה וכדומה. ולבסוף, כמו במוצרים אחרים שימו לב שהרמקול מוצע במחיר המתאים למסגרת התקציב שלכם, ומגיע בעיצוב שמתאים להעדפות אישיות כמו עיצוב רטרו, מודרני בסגנון קלאסי וכן הלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *