אחרי ארבעה סינגלים שזכו להצלחה רבה, משחרר הזמר והיוצר מאיר ישראל את אלבום הבכורה שנקרא 'צעדים'. תשעה יצירות מוסיקליות מכיל האלבום, אשר נוגעות בחיי היום-יום של רבים מאתנו וטומנים בקרבם הרבה עומק. על העיבוד וההפקה המוסיקלית המשובחת אחראי אבי טל.

לאחר שנתיים של עבודה אינטנסיבית. בשעה טובה ומוצלחת, משיק הזמר והיוצר מאיר ישראל את אלבום הבכורה 'צעדים'. תשעה שירים מכיל האלבום החדש. רובם פרי עטו ולחניו של מאיר ישראל עצמו. טובי הנגנים כמו עמית יצחק. אבי אבידני. אלעד קמחי. משה שלו. נטלו חלק בהפקה המוסיקלית המושקעת, עליה ניצח המוסיקאי המוכשר אבי טל.

 

ארבעת הסינגלים המצליחים ששחרר עד כה.

'בבוא העת' – בלדת תפילה לגאולה. 'לפעמים' – להיט קיץ של תקווה. 'צעדים' – הממחיש את גודל הנסיון של עקדת יצחק. ו'אתה קדוש' – גרסה חדשה ומרעננת ללהיט המיתולוגי של עדי רן, ללא ספק מיצבו את מאיר ישראל כאחד הכוכבים העולים הבולטים בשמי המוסיקה היהודית.

 

יצירותיו המוסיקליות של מאיר נוגעות בחיי היום-יום של רבים מאתנו וטומנים בקרבם הרבה עומק.

כך בשיר 'אדם' – המבוצע בדואט עם מתי שריקי, בו מבקש מאיר לצייר את המאבק היומיומי בין האדם ליצרו.

'רוח קרירה' – מדבר על הכותל המערבי שמגיעים מכל קצוות תבל להתפלל בו.

'משאלה חרישית' – כשמו כן הוא, נכתב על המחשבות של כולנו כשאנו חיים בעולם שמנוהל בהסתרה.

'אחכה' שנכתב על ידי אבי טל מספר כמה אנחנו נעים בעולם כל כך חולף ומדגיש את הכמיהה למשהו אמיתי מחיינו.

 

כחלק מעיסוקו בתחום המוזיקה, מאיר מלווה לא מעט זוגות אל תחת כלונסאות החופה, בליווי מוסיקלי מרגש שלא מותיר אף עין יבשה. כך שהרגיש צורך לכתוב מהלב שיר למעמד זה: 'אשת חיל תארך'. "באלבום הושקעו המון מחשבה ורגשות, הלב שלי הונח בתוך המילים והלחנים", אומר מאיר ישראל, "ואני מקווה שהשירים שלי יכנסו גם ללב שלכם".

 

האזנה ערבה!

 

מאיר ישראל - "צעדים"
מאיר ישראל – תמונת יח"צ – קרדיט צילום פוטו יהודה

 

לפרטים נוספים: יוסף ארנפלד  050.6962026 |  YosefPR@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *